sobota, 21 lipca 2012

Dla mnie to zagadka - może ktos podpowie?

 W końcu kwietnia idąc do pracy ujrzałam takie oto cudeńko. Obsypane różowymi kwiatuszkami "udawało" dziką albo rajską jabłonkę. W raju właśnie takie cudeńka powinny kwitnąć, po co inaczej byłby ten raj.




 Wczoraj zauważyłam, że moje przydrożne cudeńko ma jakieś owocki ... i to wcale nie wygląda na jabłuszka. hi hi. I tyle było mojego zgadywania.





Życzliwe osoby, które wiedzą, jak się moja "zagadka" nazywa, proszę o podpowiedź.
.


5 komentarzy:

  1. a jakie te cudeńko ma listki i kwiatuszki, widać gdzieś bliżej? bo można by może wygooglować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listki chyba widać, a kwiatuszki .. ano zwyczajne, różowe, drobne. Aha, co może ważne, listków prawie nie było widać spod kwiatów.

      Usuń
    2. fakt, listki widać! tak się na owocach skupiłam, że liści nie zauważyłam - szukałam ich pod kwiatami ;) zawsze taka "bystra" byłam, czy mi na starość się tak porobiło?? ;)

      Usuń
    3. mój szef orzekł, że to rajska jabłoń i ma rację, zobacz http://www.swiatkwiatow.pl/poradnik-ogrodniczy/jablon-rajska-id459.html

      Usuń
    4. Nieoceniony szef !! - podziękuj w moim imieniu.
      Więc jednak rajska jabłoń! Jest piękna, mogę taką mieć przed domem w raju :-)

      Usuń